K2W: De Friemels

F van faalplezier. De friemels gaan we verder op ontdekking naar iedereen zijn talenten. Fouten maken mag.

R van rust. We gaan ook af en toe tot rust komen en ontspannen met verschillende technieken zoals ademhalingsoefeningen, genieten van de natuur op school, bij verschillende uitstappen, …

I van innerlijke  Spelen, fantasie, dromen worden aangemoedigd in hun spel om levenslang te dromen. Alle ideeën zijn welkom.

E van één. We maken deel uit van één groot geheel. We gaan niet alleen op ontdekking binnen, maar natuurlijk ook buiten en beleven, ervaren en onderzoeken alles. Ook ouders, grootouders, … zijn steeds welkom om hun ervaringen specialiteiten te delen met ons.

M van motiveren Bij de friemels krijg je voldoende motivatie om je goed te voelen in je vel en je talenten in een veilige omgeving verder te ontwikkelen.

van egel, eend, ezel, eekhoorn, … Welk dier of stukje natuur maakt ons niet uit wij willen zoveel mogelijk buiten spelen, verkennen en experimenteren en in contact staan met de natuur.

L van lekker in je vel. We gaan dit schooljaar terug voor gezonde voeding en veel beweging.

S van sociaal-emotioneel De lessen worden zoveel mogelijk gegeven via hoofd (voldoende kennis verwerven), hart(innerlijke belevingswereld en sociale omgeving) en handen (het creatieve)

Juf Nadia